Forside / Aktuelt / 2016 / Ændringer i Tilbudsportalens indberetning

Ændringer i Tilbudsportalens indberetning

Torsdag d. 31. marts opdaterede vi Tilbudsportalens indberetning

Læs om de ændringer, der er relevant for dig:

Tilsynskonsulenter og tilbud under socialtilsyn

Godkendende myndigheder og tilbud under kommuner og regioner

Torsdag d. 31. marts opdaterede vi Tilbudsportalens indberetning med en række ændringer, der gør både indberetning og myndighedskontrollen nemmere.

  • Vi forsimpler indberetningen ved at slette eller lægge en række spørgsmål sammen.

  • Der, hvor vi lægger spørgsmål sammen, omdanner (konverterer) vi de indberettede oplysninger, så du ikke skal genindtaste oplysninger.

  • Vi lader systemet godkende en række spørgsmål, så de automatisk bliver offentliggjort. Er du myndighed, har du 2 dage til at afvise ændringerne inden de offentliggøres. 

  • Vi indfører enkelte automatiske tjek, der advarer (men ikke spærrer), hvis centrale spørgsmål ikke er udfyldt, eller hvis spørgsmålene ikke er udfyldt korrekt.

Vi vil gerne understrege, at vi ikke laver ændringer, der forhindrer socialtilsynene i at offentliggøre tilsynsrapporter eller forhindrer kommunale myndigheder i at godkende oplysninger.
 


Sidst opdateret 01/04 2016