Forside / Aktuelt / 2016 / Er dit tilbud opdateret på Tilbudsportalen?

Er dit tilbud opdateret på Tilbudsportalen?

Dette nyhedsbrev er til dig, som indberetter til Tilbudsportalen på vegne af et tilbud. Jeres indberetning godkendes af en kommune eller region.

Er dit tilbud opdateret på Tilbudsportalen?

Vi håber, at alle I, der har ansvaret for at indberette oplysninger om jeres tilbud til Tilbudsportalen, er opmærksom på opgaven og løbende får opdateret jeres oplysninger. Det er nemlig en forudsætning for, at tilbuddet bliver vist korrekt på Tilbudsportalen.
 

Nyt vejledningsmateriale: Korte film, der hjælper dig med at indberette

Vi har lavet en række små film, der hjælper dig, når du skal indberette til Tilbudsportalen. Filmene svarer på forståelsesspørgsmål, som vi fra vores undervisning ved, at mange indberettere kan have. Fx bliver begrebet indsats forklaret nærmere, ligesom der er hjælp til at forstå systematikken bag oprettelsen af målgrupper. Der er 9 små film i alt.
 
Start billede om film - Helle


Filmene varer i gennemsnit 1½ minut

Fra hver film er der links til en række vejledninger, som kan give dig et overblik over bestemte dele af indberetningen, før du begynder på opgaven med at indberette dem.
Du kan finde al vores hjælp og vejledning til dig på siden ’For dig der indberetter’.
 

Har du prøvet, at søge dit eget tilbud frem på Tilbudsportalen?

Hvis du vil se, hvilke oplysninger sagsbehandlere kan se om dit tilbud, kan du prøve at søge det frem.  Start på Tilbudsportalen.dk, og vælg ’Børn og unge’, ’Voksne’ eller ’Ældre’ – så kommer du ind på søgesiden.

Du kan søge på tilbuddets navn i søgefeltet øverst til højre.

 geografi
   
På siden med søgeresultater, kan du klikke på ’Se alle oplysninger’
 se alle oplysninger
 
Nu kan du bladre fanerne igennem og se alle oplysningerne om tilbuddet.
bladre fanerne igennem  
  

Opdatering af Tilbudsportalens indberetning og offentlige søgefunktion

Onsdag d. 15/6 lancerede vi en mindre opdatering af Tilbudsportalens indberetning og offentlige søgefunktion. Den indeholdt en række forbedringer og rettelser:

    • Alkoholbehandlingstilbud (SUL § 141) skal ikke indberette takst.
      Det fremgår nu tydeligt, når en sagsbehandler ser nærmer på alkoholbehandlingstilbud på Tilbudsportalen.
       
    • Tilbud kan nu registrere virksomhedsformen ’Iværksætterskab’.
       
    • Socialstyrelsen registrerer automatisk om et tilbud er VISO leverandør.

 

Supportens åbningstid i sommerferien

Supporten har åbent hele sommeren. Du kan kontakte supporten på support@socialstyrelsen.dk eller tlf.: 72 42 37 59.  Telefonen er åben alle hverdage fra kl. 8.30-11.30 og igen fra kl. 12- 14.

 

Sidst opdateret 01/03 2017