Forside / Aktuelt / 2016 / Ny administrationsside til Tilbudsportalen

Ny administrationsside til Tilbudsportalen

Vi håber, at alle jer, der har ansvaret for at behandle indberetninger til Tilbudsportalen, er godt i gang med opgaven. Det er nemlig en forudsætning for, at tilbuddene bliver vist korrekt på Tilbudsportalen.

For at gøre opgaven lettere har vi lavet en ny administrationsside. Det er den, du bruger, når du skal behandle indberetninger. Administrationssiden giver dig et overblik over:

  • hvilke opgaver du har
  • hvilke tilbud der indberetter til din kommune/region
  • hvilke tilbud der er offentliggjort/ ikke offentliggjort på Tilbudsportalen
  • hvem der kan indberette, og hvem der kan godkende

Du møder den nye administrationsside, næste gang du logger på Tilbudsportalens indberetningssystem.

Du bør først danne dig et overblik over, om din kommune/region er organiseret rigtigt i Tilbudsportalen. Det gør du ved at tjekke:

  • at du og dine kolleger (som skal arbejde med indberetningerne) er oprettet i systemet
  • at I er sat til at modtage indberetninger fra de rigtige tilbud
  • at alle de tilbud, som bør være oprettet, faktisk er oprettet og offentliggjort


Det er nemlig et rigtigt godt udgangspunkt for, at opgaven med at behandle indberetninger til Tilbudsportalen bliver løst ordentligt.

I værktøjskassen kan du finde hjælp og vejledning til at komme godt i gang. 

Sidst opdateret 28/04 2016