Forside / Aktuelt / 2017 / Værd at vide, hvis du har brug for hjælp

Værd at vide, hvis du har brug for hjælp

Dette nyhedsbrev er til dig, som indberetter til Tilbudsportalen på vegne af et tilbud.

Vigtig info for hurtig løsning

Har du behov for individuel vejledning i forhold til din indberetning, kan du kontakte vores support.
For at vi kan hjælpe dig bedst og hurtigst muligt, skal du oplyse følgende i din mail eller dit opkald:

  • Tilbuddets (korrekte) navn
  • God beskrivelse af
    • Hvem
    • Hvad
    • Hvor                                                                                                      
    • Hvornår


Det er altid en god ide, at det er den person, der oplever problemet eller ønsker at få noget løst eller ændret, der kontakter os.

Du kan få hjælp af supporten via mail eller telefon. Telefonerne er åbne på hverdage mellem 8:30 – 11:30 og igen fra 12-14.

Der er også hjælp og vejledning at hente i Tilbudsportalens værktøjskasse. Her finder du svar på mange generelle spørgsmål.

Gå til Tilbudsportalens værktøjskasse

Sidst opdateret 02/05 2017