Forside / Aktuelt / Aktiviteter / Kvalitetssikring / Stikprøvekontrol / Igangværende stikprøve

Igangværende stikprøve

For øjeblikket har vi fokus på, om tilbuddene har en gyldig og opdateret mailadresse på deres kontaktperson.

Oplysningen om kontaktpersonens mailadresse er vigtig, fordi det er herigennem, man som bruger af Tilbudsportalens søgeværktøj kan kontakte tilbuddet. Er oplysningen ikke retvisende, kan tilbuddet gå glip af henvendelser.

I nogle tilfælde er det tilbuddets leder, der fungerer som kontaktperson, og dermed dennes mailadresse, der registreres. I andre tilfælde er det en anden navngiven person. I begge tilfælde gælder det, at kontaktmailen skal opdateres, hvis funktionen overtages af en anden, eller hvis mailadressen ændres.

Hvor finder jeg oplysningen i indberetningen?

Du finder tilbuddets kontaktmail i indberetningen på fanen Stamdata, siden Virksomhedsform og kontaktperson.

Skærmprint af indberetningen, tilbuddets kontaktmail.

Når tilbuddet indberetter eller opdaterer mailadressen og indsender det til godkendelse, har myndigheden to døgn til at kontrollere og godkende oplysningen. Hvis myndigheden ikke kontrollerer oplysningen inden for to døgn, bliver den automatisk godkendt og synlig på Tilbudsportalens offentlige søgeværktøj.

Myndigheden kan også vælge at opdatere mailadressen. Her er det vigtigt, at oplysningen godkendes, for at den bliver synlig på søgeværktøjet.

Læs mere om stikprøvekontrol

Du finder hjælp og vejledning i Værktøjskassen.

Gå til Værktøjskassen

Sidst opdateret 20/06 2017