Brugeradministration

Læs hele artiklen

Hvordan opretter jeg en bruger, som skal indberette på vegne af et tilbud?

Det er tilbuddenes opgave at indberette til Tilbudsportalen. Denne vejledning forklarer og viser dig, hvordan du opretter en bruger, som skal indberette oplysninger om et tilbud.

Bemærk! Du kan kun oprette brugere hos de tilbud, som du er den ansvarlige myndighed for.

Hvordan sletter jeg en bruger, der ikke længere skal indberette på vegne af et tilbud?

Denne vejledning forklarer og viser dig, hvordan du sletter en bruger, som ikke længere skal indberette oplysninger om et tilbud.

Bemærk! Du kan kun slette brugere hos de tilbud, som du er den ansvarlige myndighed for.
 

Hvordan opretter jeg en bruger, der skal godkende indberetninger på vegne af kommunen/regionen?

Det er kommunernes og regionernes opgave at godkende oplysningerne, som tilbuddene har indberettet til Tilbudsportalen. Denne vejledning forklarer og viser dig, hvordan du opretter en bruger, som godkender oplysninger om tilbud.

Bemærk! Du kan kun oprette brugere, hvis du er tilbudsportalsansvarlig i kommunen/regionen.

Hvordan sletter jeg en bruger, der ikke længere skal godkende indberetninger på vegne af kommunen/regionen?

Denne vejledning forklarer og viser dig, hvordan du sletter en bruger, som ikke længere skal godkende oplysninger om tilbud.

Bemærk! Du kan kun slette brugere, hvis du er tilbudsportalsansvarlig i kommunen/regionen.

Hvordan fremsøger jeg en tilbudsbruger?

Hvordan bestemmer jeg, hvem der skal behandle og godkende indberetninger for specifikke tilbud?

Sidst opdateret 29/04 2016