Login

Læs hele artiklen

Hvordan får jeg adgang til Tilbudsportalens indberetning?

Hvis du skal godkende indberetninger fra tilbuddene på vegne af en kommune eller region, skal du kontakte den tilbudsportalsansvarlige i din kommune/region.

Det er kun den tilbudsportalsansvarlige, der kan give dig adgang til Tilbudsportalens indberetning.
Her finder du en kontaktliste over alle tilbudsportalsansvarlige

Jeg har problemer med at logge ind på Tilbudsportalens indberetning

Når du ikke kan logge ind på indberetningen, kan det muligvis hjælpe, hvis du nulstiller din adgangskode. Denne vejledning forklarer og viser dig, hvordan du nulstiller din adgangskode.

Tjek også om du bruger den rigtige e-mailadresse som brugernavn.
Hvis du fortsat ikke kan logge ind på indberetningen kan du kontakte vores support.

Jeg får ikke nogen aktiveringsmail, når jeg nustiller min adgangskode

Hvis du ikke modtager en aktiveringsmail, kan det skyldes din organisations opsætning af spam-filtret. For at kunne modtage mails fra Tilbudsportalen, skal du derfor kontakte din organisations it-afdeling.

Du kan kontakte Tilbudsportalens support for at få tildelt en midlertidig adgangskode.

Sidst opdateret 11/02 2016