Andre spørgsmål

Læs hele artiklen

Hvorfor kan jeg ikke finde mit tilbud på Tilbudsportalen?

Hvis du ikke kan finde dit tilbud på Tilbudsportalen skyldes det typisk, at dit tilbud ikke er blevet godkendt af den ansvarlige myndighed. Du kan se om tilbuddet er godkendt, hvis du logger ind på indberetningen.

En anden grund kan være, at tilbuddets indberetning er mangelfuld. Det kan du også se, når du er logget ind på indberetningen.

Hvis du er i tvivl, kan du kontakte vores support.

Hvordan logger jeg på?

Hvordan nulstiller jeg mit login?

Hvilken typer spørgsmål kan Tilbudsportalens support hjælpe med?

Fase

Tilbuddets opgave

Socialtilsynets opgave

BEMÆRK! NÅR TILSYNET SKAL ”GODKENDE” MENES, AT TILSYNET GODKENDER, AT OPLYSNINGERNE KAN OFFENTLIGGØRES PÅ TILBUDSPORTALEN

TP-supportens opgave
Inden driftsorienteret tilsyn
/ re-godkendelse

Tilsynet skal give tilbuddet adgang til at indberette til Tilbudsportalen, dvs.:

  • Indberette og godkende tilbuddets tilbudstype på Tilbudsportalen.
  • Sikre, at der er tilknyttet en IT-bruger til tilbuddet
Supporten hjælper, hvis tilsynet oplever tekniske udfordringer.
Driftsorienteret tilsyn før re-godkendelse Tilbuddet skal lave en fuld og retvisende indberetning på Tilbudsportalen

Når tilbuddet har indsendt indberetningen, skal tilsynet behandle / godkende indberetningen

Tilsynet skal indsende og godkende en tilsynsblanket. Der er ikke krav om en udfyldt kvalitetsmodel.

Supporten hjælper, hvis tilbud eller tilsyn oplever tekniske udfordringer.

Supporten vejleder tilbud og tilsyn i, hvordan man teknisk indberetter, samt hvordan strukturen omkring eksempelvis indsatser skal forstås.
Re-godkendelse Tilbuddet skal lave en fuld og retvisende indberetning på Tilbudsportalen

Når tilbuddet har indsendt indberetningen, skal tilsynet verificere og godkende:

  • At indberetningen er fyldestgørende
  • At oplysningerne er retvisende

Tilsynet skal indsende og godkende en tilsynsblanket. Kvalitetsmodellen skal være udfyldt

Supporten hjælper, hvis tilbud eller tilsyn oplever tekniske udfordringer.

Supporten vejleder tilbud og tilsyn i, hvordan man teknisk indberetter, samt hvordan strukturen omkring eksempelvis indsatser skal forstås.

Sidst opdateret 04/04 2016