Pladser

Læs hele artiklen

Hvor hurtigt bliver oplysning om ledige pladser opdateret på Tilbudsportalen?

Oplysninger om ledig plads bliver automatisk godkendt. Oplysninger om ledig plads vil derfor blive opdateret på Tilbudsportalen senest 2 arbejdsdage efter du har indsendt ændringen i indberetningen.

Hvilke typer af pladser, skal jeg indberette?

Du skal indberette følgende typer af pladser:

Antal pladser i alt

  • Hvor mange af pladserne, der er aflastningspladser
    • Hvor mange af pladserne, der er akutpladser
    • Hvor mange af pladserne, der er skærmede pladser

Hvor mange pladser,

  • • Antal ledige pladser i alt
    • o Hvor mange af de ledige pladser, der er aflastningspladser
    • o Hvor mange af de ledige pladser, der er akutpladser
    • o Hvor mange af de ledige pladser, der er skærmede pladser

Hvis tilbuddet har flere afdelinger, skal pladserne fordeles ud på de enkelte afdelinger.
Hvis tilbuddet både er et døgn- og dagtilbud, skal du også indberette, hvor mange af pladserne i dagtilbuddet, der er forbeholdt beboerne i botilbuddet.

Sidst opdateret 24/01 2016