Indberet budget for sig

Årsbudget for 2021

29-09 2020

Har dit tilbud fået godkendt en indberetning på den ”nye” tilbudsportal, som gik i luften den 11. juni 2019, opfordres I til at indberette sådan:

Ved indberetning af jeres årsbudget for 2021 til socialtilsynet, vil vi anmode om, at I indsender budgettet i én sag uden øvrige rettelser. Hvis I har andre oplysninger på Tilbudsportalen, som skal opdateres, bør dette ske i en særskilt sag og umiddelbart efter, at I har indsendt budgettet. Det vil lette socialtilsynets arbejde og deres muligheder for hurtigt at få behandlet og godkendt jeres budget.

Hvis dit tilbud  endnu ikke har fået lavet første indberetning på den ”nye” tilbudsportal, skal I lave en samlet indberetning med et enkelt NemID. Med andre ord kan I ikke dele trinnene op imellem jer og sende i særskilte sager, før den første indberetning er godkendt.

Har I tekniske spørgsmål til ovenstående kan Erhvervsstyrelsens support kontaktes på support@tilbudsportalen.dk eller tlf. 7220 0035. Supporten har åbent alle hverdage fra kl. 9.00-12.00.